neděle 28. září 2014

Something from my life #1

Ahoj! Dneska je tady článek ... Ano.. Po dlouhé době :/ . Omlouvám se, ale nějak nebyl čas ani nálada. Nějak je občas horší ta nálada, když je poslední dobou takové počasí. Ale zase jsem ráda, že začal už podzim:). Podzim je nádherné období! A konečně se mi blíží narozeniny !!! JO!!!
Už tento víkend jsem je slavila trochu dříve, ale spojila jsem je s narozeninami od mamky.
Haul z narozenin bude, nebojte ;) . Ani nevím, proč píšu dneska takový článek, ale mám chuť se tak vykecávat. Pokud Vás to nebaví, tak rovnou zavřete tento blog, radši :D . Včera (sobotu) jsme měly s holkami ráno/dopoledne 3 hodiny tréninku. Myslela jsem, že umřu:(, ale vydřela jsem to!
Ale dneska se nemůžu hýbat... Bolí mě moc nohy. Nemáte nějaký typ, jak se zbavit bolesti svalů? Kdyžtak napište dolů do komentářů,díky :) . Sice je teprve září/říjen, ale už myslím pořád na příjmančky:/ . Už nam začnou i přípravné kurzy, tak doufám, že je zvládnu!
začala jsem číst knihu džungle rtěnek, tak uvidím jaké to bude:). Možná bude recenze.
Nevím,co bych více měla psát. nějak začínám čím dál špatnější náladu. Ach jo .
Možná ještě dneska vydám nový článek :).
Jaké články Vás teďka čekají?
1,✈WHAT HAPPENED THIS MONTH? CO SE STALO TENTO MĚSÍC ?
2. Recenze na knihu : Hledání Aljašky
3. WISHLIST
4.Birthday HAUL
5. WORKOUT AND PLAY HARD
6.Ask Evelyn n.1
7.TAG

_______________________________________________________________
Toť vše pro dnešek :)... !!!napište komentář, jaký článek chcete nejdříve !!! 
Mějte se krásně. Evelyn<3

12 komentářů:

  1. I já přes toto počasí nemám zrvna veselou náladu ale chce to i tak usměěěěěv :-) protože to opravdu dělá počasí na to je prý dobré si vzít čokoladu a nebo něco mastného.Na natažení svalů nic neznám bohužel :-/ vydržet a do 3dnů budeš zase ready :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano! Usměv ! Díky moc za radu...:-) . No, budu se muset šetřit teďka, protože fakt nemůžu chodit :-D .

      Vymazat
  2. Jo to počasí mi taky leze krkem, ale poslední dny docela dost svítí sluníčko tak se to dá všechno nějak překousnout, co se týče přijímaček, hodně štěstí, a přípravné kurzy? chystáš se na uměleckou? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo.. právě si snažím užít,co nejvíce sluníčko:-). Ne,nechystám... Jsou to přípravné kurzy matematika ačský jazyk.

      Vymazat
  3. Wow máš strašně pěkný blog! Já mám tyhle kecací články ráda:) Ty svaly znám mám to často:/ ale zatím jsem na nic nepřišla :D Těším se na wishlist!
    Jinak přidala jsem si tě do GFC protože se mi tvůj blog líbí! :)

    http://mybeautyside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je! Děkuji ti moc:-) tvůj blog je taky moc pěkný! kecací články jsou fajn... mě osobně taky baví u jiných.
      Evelyn<3

      Vymazat
  4. Úplně tě chápu, taky na mě jde podzimní pochmurná nálada :/
    mě na bolesti kloubů a svalů pomáhá jóga, zkus taky nějaké cvičení - né moc namáhavé, spíše relaxační :)
    já bych si ráda jako první přečetla článek Co se stalo tento měsíc :)
    http://libertas-denise.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za rady! Jógu chci zkusit už delší dobu, tak doufám, že se k ni dostanu!:-)
      Článek, co se stalo tento měsíc bude,co nejdříve ! NEBOJ
      Evelyn<3

      Vymazat
  5. Nemám ráda podzim. Zvlášť ne ten upršený a usmrkaný. Fuj.
    Já bych si v nejbližší době asi 1 a hned po tom 4,5,6 a 3 :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře:-) . Budu se snažit všechny články doplnit!

      Vymazat

Popular Posts ♥