pátek 11. července 2014

ARE YOU SURE ? My summer photos #1

Ahoj ! Dneska tady mám pro Vás novou řadu focení :-) Jak jste si všimli, tak to bude řada "summer photos".
Poslední dobou hodně fotím. Taky je na to více času a prostě celkově . Budou to takové random photos.
Prostě typické fotečky :-D Co více bych k tomu měla povídat .
Na většině budu já a moje kamarádka ...a taky něco z našeho školního výletu...prostě takový MIX !
O focení bylo taky celkem velká žádost v anketě a to mě těší !
Prostě o prázdninách mooooc ráda fotím, takže se určitě těšte na další speciály ! Jupí !

Takže... myslím, že už se nemusím vykecávat :-) A jdeme na fotečky !













































 

Doufám ,že se Vám fotky líbili ! Zanechte komentář, jak si užíváte prázdniny ? 
Teďka někdy budou další fotky :-) 
Krásný víkend <3 Evelyn 

11 komentářů:

  1. Juj ♥ Pekne fotíš :) Môžem sa spýtať? Ako si dala ten efekt na fotke kde je fľaša Jack Daniels? Photoshop? :) :D Ďakujem.
    misha-book-maniac.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc :-) je to jednoduché, ale není to rozhodně přes photoshop ;) Je to přes program PhotoScape, který si stáhneš do PC. Jestli chceš poradit s tímto efektem, napiš mi na facebook: Eva Beránková
      Krásný večer<3

      Vymazat
    2. Ďakujem :) Si hrozne milá :)

      Vymazat
  2. Pěkné fotky.:)
    Taky fotím, mám své instablogy, jestli chceš můžeš se podívat. :)
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc:-) Rozhodně se kouknu <3 !
      Krásný večer :-) !

      Vymazat
  3. pekne fotky :) oplatis? http://mojperfektnysvet.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné fotky :)) milujem pozerať fotky zvierat a tie žirafy su krasne :)ˇ
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  5. nevím proč, ale ta první se mi strašně líbí ... :) jinak i ostatní jsou fain, lae ta první mě něčím fakt dostala :D lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Popular Posts ♥