středa 9. července 2014

BOOKS ARE MY EVERYTHING

Ahoj ! Je 23:48 a já začínám psát pro Vás, pro mé milé čtenáře článek :-)
Kdo sleduje facebook a je součástí skupin např. Blogers,blogerky apod. tak jsem posílala anketu , abych zjístila, jaké články máte nejraději ! Klidně můžete pořád hlasovat! Anketu najdete ZDE :-)

Podle ankety mi vyšly výsledky přesně takové ( zatím). Každým dnem se to může měnit.

A proč tady toto vše jsem dělala? Jaký to má účel? Poslední dobou jsem nebyla moc aktivní na blogu... a nějak jsem nedostávala poslední dobou inspiraci. A celý blog vlastně slouží Jen a Jen čtenářům a proto se budu nejvíce snažit Vám vyhovět :-) Taaakže... První článek z ankety bude....tramtadádádá... BOOKS ARE MY EVERYTHING ! JUPÍ !
Dneska to bude spíše takové obecné, ale příště se trošku více prohloubíme ke knihám ...


Co pro mne znamenají knihy? Knihy.... je to celkem široké téma, ale knihy jsou moje VŠE ! Doopravdy
Když jsem byla mladši, tak knihy jsem zas tak moc „nežrala" :-D Ale teďka... Aaaaa !
Někdy bych jen četla a četla :-) Ale samozřejmě, když je škola, tak je zase méně času, takže to mě vždycky mrzí :-/ Protože se večer začtu a pak už je skoro půlnoc a já ještě vzhůru.... ajajajaj :-D

Proč vlastně čtu ? Protože protoč, hele... Ne:-D ČTENÍ PROSTĚ MILUJI<3 A baví mě číst a začítat se do toho děje a vymýšlet si vlastní postavy, jejich vzhled a tak. To není jak u filmu... U filmu máte vše ta... jednoduše... ale u knihy...je to jiné :-) úžasné ! Prostě #FantazieMezeNeklade

Co nejraději čtu ? Dívčí romány, sci-fi a prostě, co mě baví :-) Ale také kriminální příběhy jsou fajn:-)
Nevím jestli teďka na mě nezmění názor, ale někdy čtu taky Bibli...ale na tuto „knihu" si udělejte vlastní názor :-) A nikdo ho Vám brát nebude.

Ale celkem mě pobavila definice knihy na google :-D Tady ji máte :
To je taková první definice na google :-D 
Ale tak myslím, že hodně lidí podbně, ale fakt jsem moc nepřemýšlela, co bych napsala :-D Ne, dělám si srandu ( just joke ) 
A nevím, co bych dále psala... Prostě, jak by řekla každá učitelka...ČTĚTE! JE TO FAKT DŮLEŽITÉ ! 
A jak bych řekla já :-D ČTI DOKUD MŮŽEŠ! 

Takže budu moc ráda, když mi zanecháte komentář :-) Co vy a knihy ? Jaký máte k nim vztah ? 
Příště čekejte something about music<3 Ejkejej 

#xoxoEvelyn<3 
PS: článek byl psán v neděli/pondělí ráno , proto ten čas nahoře :-D 

7 komentářů:

  1. Knihu mám ráda :) ve volném čase dost čtu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj... Už tě sleduji déle... :-) Tak doufám, že se ti tady bude líbit nadále !

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný blog a pěkný článek!! :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/ Nechce se navzájem sledovat? (já už sleduji)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :-) Klidně! Já už tě taky sleduji
      Přeji krásný den<3

      Vymazat
  4. Ráda čtu, když mám na čtení náladu. :)
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Popular Posts ♥