neděle 2. listopadu 2014

✈WHAT HAPPENED THIS MONTH? CO SE STALO TENTO MĚSÍC ? ✈ Říjen

Ahoj! Po dlouhé době je tady opět článek ze série ✈WHAT HAPPENED THIS MONTH? CO SE STALO TENTO MĚSÍC ? ✈ ... Chtěla bych trochu pozměnit "téma". Vždycky jsem psala vlastně jen co se mi stalo ten měcí, ale teď bych chtěla taky psát, co se stalo,ALE přidat třeba nějoblíbenější písničku,film/seriál,produkt a taky plán/předsevzetí na měsíc:) Co vy na to? Pokud se Vám tento nápad líbí, tak zanechte komentář s názorem.
Ale teď to nebudu prodlužovat...A můžem se pustit na to:)

Týjo...Taky se vám zdá, že ten říjen nějak rychle utekl? Mě teda ohromně:D Nevím.. Tento měsíc byl fakt divný. Úplně pořád,ale pořád jsem měla blbou náladu a myslela jsem, že budu jen brečet. Vážně:D Nejhorší stejně bylo,když se ochladilo.Moc velká změna. Teď už chci zase teplíčko a prázdniny:(
No tak jak určitě víte, tak jsem měla 4.října narozeniny , takže aspoň ten měsíc krásně začal! :)
Narozeniny byly fakt super. Nemůžu tomu uvěřit, že je mi patnáct a že už mi bude měsíc patnáct:D (Evča Logic) . Dneska dokonce ráno jsem si myslela, že je mi pořád čtrnáct :D, jejda.
Pak jsem měla samozřejmě oslavu s kamarádkami, která byla super. Až moc super! Hodím vám tady nějaké "hot" fotky . ješte abych nezapomněla,tak jsem oslavovala se známyma , takže další super akce:) .



Pak tuším asi 21.října jsem dělali pro děti z naší školy( pro 1.trády a školky) představení o stromech, protože byl mezinárodní den stromů:) Byla sjem celkem nervózní, ale pak jsem zjistila, že není se čeho bát. Jsem takový ten typ člověka, který se nebojí prosadit a nestydí se mluvit, takže mi to pak nedělalo problém. Myslela jsem si, že ty děti nebudou poslouchat a tak, ale byly ÚŽASNÉ! Doslova!
teď když jdu po chodbě,tak některé ty děti na mě mávají a obímají mě,což je krásné:) A mě to moc těší.
A pak už byly prázdniny.(nebudu psát tady,jaké jsem je měla, ale BUDE O TOM ČLÁNEK,POKUD CHCETE!!! NAPIŠTE DO KOMENTÁŘŮ:) DÍKY).



Jak jsem psala na začátku, tak tady zařadím nějaké nové témata, takže moje nejoblibenější písnička za říjen je :


Nejoblibenější film : 22 jump street 

 


Nejoblibenější seriál: Žádný :( Nemáte nějaký nápad ? Kdyžtak napište do komentářů:) Díky

Nejoblibenější produkt: Řasenka Max factor a tužka taky max factor ( Mohli jste je už vidět v narozeninovém HAULU odkaz ZDE

Předsevzetí: -Dokončit nějakou výzvu!!! 

Doufám, že se Vám článek líbil a že jste si užili aspoň o trochu více říjen než já:)
Mějte se krásně<3 Evelyn. 

 PS.: Kdyby mě někdo chtěl kontaktovat, tak může:) 

TWITTER : https://twitter.com/EvaBerankova 
INSTAGRAM: http://instagram.com/evvberr 
ASK: http://ask.fm/EvaBerankova <--- Pokládejte otázky pro článek ask !!!! 
TUMBLR : http://stayweirdnow.tumblr.com/ 


11 komentářů:

  1. Taky bych byla nejradši, aby už bylo zase teplo a prázdniny. Na zimním období mám nejradši jen tu výzdobu všude kolem :) ale jinak zima není vůbec potřeba.
    http://katienajmannova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně:) ! Chtělo by to teplíčko.

      Vymazat
  2. Ahoj no tendle měsíc pro mě nebyl moc hezký.Zjistila jsem ,že mám výrůstek na čéšce :-\ .Jinak super článek.Moc ocením když se podíváš na můj blog a okomentuješ http://bambulesblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejdaa:/ Tak to je mi moc líto. Doufám, že se brzy uzdravíš:). Rozhodně se kouknu!

      Vymazat
  3. Tak to já jsem v říjnu oslavovala zase svůj svátek .. jinak mi připadá, že utekl rychle nejenom tento měsíc, ale utíkají rychle všechny. Za chvilku jsou vánoce a to ještě ani nemám představu, komu co koupím.. hrozné :-) Jinak na Jump Street se taky chystám :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz ... Přidala jsem se k tvým čtenářům :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak opožděne všechno nejlepší k svátku :) Utekl no:D . No.. Ani mi o dárchí nepovídej:(:D . Jump street vřele doporučuji:)

      Vymazat
  4. Pre mňa bol celý mesiac super a posledný deň sa všetko pokazilo. Upokojujem sa slovami: život ide ďalej... Tak snáď :)

    Stávam sa pravidelnou čitateľkou :)

    http://life-by-romi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda:/ Tak to je mi líto,ale není všem dnům konec! Hlavně nezoufej;)

      Vymazat
  5. Tú pesničku práve počúvam a je úplne žůžo! :D ale trošku dlhá, nie?

    No doporučovala by som ti seriál Misfits (je o skupinke teenagerov, ktorí robia verejno-prospešné práce. Raz ich zasiahne blesk a získajú nadprirodzené schopnosti), Skins (je to znova o teenageroch z Bristolu, ktorí sú proste typický mladí teenageri, fajčia, drogujú, pijú a tým si riešia svoje problémy, ale ten seriál je proste super :3) a Pretty Little Liars (určite ho poznáš a vieš o čom je:D).

    Tvoj blog ma zaujal a veľmi sa mi páči, ten design aj to, akým štýlom píšeš články. :) Preto sa stávam pravidelnou čitateľkou. :3

    Prajem Ti ešte pekný večer:) Sophie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, písnička je úžasná:) A ano je dlouhá:) většinou písničky od hillsong jsou delší,ale stojí za to! . Díky za tipy na seriály a určitě zítra na nějaký kouknu!
      A jsem ráda, že se Ti blog líbí! Moc to potěší a nakopne mě to zase dál!
      Měj se krásně<3

      Vymazat

Popular Posts ♥