neděle 14. června 2015

Jdi si za svým cílem a dokážeš nemožné

Ahoj! Tak po dlouhé době jsem opět zpět. Jooo, vím byla to hodně dlouhá doba, ale já žiju !!!  Někdy příště vám vysvětlím, kde jsem zmizela a nedala o sobě ani zmínění, ale to někdy příště, teď není čas na vykecávání !
A co čem to dneska vlastně celé bude? O tom, jak jsme si s mým týmem splnily náš sen!

 
Jak už možná víte, tak dlouhou dobu dělám aerobik ( přesněji 8.let) . Jooo, je to dlouhá doba a stále mě to baví, až na to, že někdy fakt tam nemám trpělivost a moc věcí mě tam štve, ale i tak to tam stojí za to ! 
Když jsem začínala, tak jsem byla úplné dřevo a teď ještě někdy si to o sobě myslím :D  
Aerobik mě naučil prohrávat, ale dát hlavu vzhůru a jít dál a bojovat ! Ještě minulý rok jsem vůbec netušila, že právě já a můj tým se staneme MISTRYNĚ EVROPY PRO ROK 2015!!!!!!  
Taky tomu nevěříte? Tak pojďme si to celé ujastnit... 
Tento rok byl můj první rok, co jsem se dostala do té nejstarší skupiny a té největší špičky našeho klubu. Měla jsem z toho strach...přece jenom už to nebude takové to "skákání" , ale teďka přijde ta největší dřina. A taky že přišla!!! Po prvních trénincích jsem měla chuť to vzdát a odejít, ale neudělala jsem to ... a nelituji :)
Tento rok se sešla skvělá parta, která měla cíl... cíl, za kterým si šla a dokázala, že všechno je možné, když se chce! 
Většinou s aerobikem jezdíme na aerobní závody jménem Mistry s Mistry ( pokud někdo taky jezdíte, určitě dejte vědět!) . 
Vlastně to všechno začalo tento rok, když jsme poprvé vyhrály zlato na našich prvních závodech sezóny . Bylo to úžasné zase po tolika letech stát na stupních vítězů . 
A pokračovalo to dál a nám se moc dařilo:) . 
Tento rok byl výjimečný v tom, že poprvé jsem se mohly nominovat na ME v aerobiku v holandském Dordrechtu, 
Tato nominace probíhala už na jiných závodech ( český svaz aerobiku) . Když nám to celé trenérka řekla, tak jsme byly motivované, ale zároveň jsme byly nervózní . Do první nominace jsme trénovaly tak hodně, až to nebylo možné ! 
První nominace proběhla 28.3. v Ostravě, takže jsme to měly za rohem:) 



Na tyto závody jsem byla hodně zvědavá, jak to celé dopadne. I přes velkou snahu, kterou jsme do toho vložily, tak jsme nakonec skončily na 4.místě. Celé jsem to nechápala... V tu chvíli jsem měla pocit, že něco rozbiji nebo tam začnu křičet vzteky. 
Možná si říkáte, proč kvůli toho dělám takovou vědu, ale bohužel chyba byla v rozhodčích, ale co se dá dělat.
Následující týden po závodech trenérka napsala všem rozhodčím, kde se stala chyba.
Rozhodčí nám napsaly chyby, které jsem následně opravily a rozhodly se nevzdát se a bojovat !
Tak jsme se nakonec rozhodly jet na 2.nominační závod. A ještě že jsme jely!!!
V Brně to dopadlo všechno skvěle. Změny nakonec pomohly a my jsme skončily na úžasném krásném 1.místě!!!!!!!! Anoooooo .... Fakt na 1.místě!!!! V tu chvíli, když nás vyhlásily, tak mi ukápla slza štěstím. Ani nevíte, jaký to je úžasný pocit porazit pražáky :D Takže víte co to znamená? ŽE JSME NOMINOVANÍ NA ME V AEROBIKU V HOLANDSKÉM DORDRECHTU!!!  
Tyjooo.. já tomu prostě nemohla uvěřit !



V tu chvíli jsem si řekla, že sen se stal skutečností ! Jak jsem psala tento rok to bylo poprvé, kdy jsme se mohly nominovat na ME. A znáte to.. když někdo poprvé vyhraje v nové kategorii, tak je to strašně velká příležitost a veliká šance. Ale nikdy jsem nepřemýšlela nad tím, že vlastně my bychom mohly jet na nějaké „mistrovství Evropy“ . Nevím jestli má cenu tady vypisovat, jaké to bylo v Holandsku ( o tom udělám samotný článek). Sotva co se potvrdila naše nominace, tak jsem začaly pořádně makat a soustředit se teď na náš cíl . Náš cíl= hlavně se neposrat !!! Řeknu vám, byl to hrozný nátlak a nervozita z takových „závodů“, ale jelikož máme skvělý tým a skvělou trenérku, která nás umí dobře „nakopnout“ a motivovat nás, tak nám to vše šlo. Poslední týden před ME byl doopravdy náročný. Skoro každý den jsme trénovaly, bez ohledu jestli máme hodně učení či nám není dobře. Prostě jsem trénovaly, trénovaly a zase trénovaly .  Vše nás ukrutně bolelo, ale ta bolest a dřina stála za to J .  A víte co.. My jsme si říkaly už od začátku, že už dostat se na ME je veliká pocta a úspěch a tak jseme nepočítaly s nějakým „velkým“ úspěchem . A toto je nejlepší „taktika“. Hlavně s ničím nepočítat a pak se nechat překvapit ! Více si to užijete a nebudete zklamaní ;).
Poslední přípravy před odjezdem 
A víte co… Já vás nechám dále napínat a vše vám napíšu v příštím článku o Holandsku J
Co vy a vaše sny? Věříte v to , že všechno jde , když se chce? J
Mějte se krásně <3

Ev.  

1 komentář:

  1. tie kostýmy sú super !

    Pozývam vás na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/10/jesenna-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts ♥