úterý 16. září 2014

Proč blogovat ? Klady a zápory

Ahoj! Dneska tady je opět nový článek. Téma dnešního článku je PROČ BLOGOVAT?
Chtěla bych občas vydat takové nějaké články  o blog,ale uvidíme .
Nevím jak mě toto téma napadlo,ale i tak si myslím,že je zajímavé. :) ( teda doufám)
Doufám,že se Vám bude článek líbit a můžete pokračovat ve čtení . :)

Tak... Konečně k tématu. Nebudu to fakt dneska nějak okecávat. Proč taky,že?

No... Ani nevím,jak mne napadlo blogovata,ale jsem ráda,že jsem začala! Kdybych neměla blog,tak se nemám kde vylívat srdíčko :D a to bylo blbé. Blogování časem začíná být droga! Hlavně,když máte čím dál více čtenářů a kometářů.
Ani nevíte,jak člověka těší každý nový čtenář a komentář a kvůli toho si myslím,že stojí začít blogovat! Nevím jak vy,ale když někde jsem nebo si něco koupím,nebo dokončím nějaké cvičení, tak mám takovou chuť Vám to sdělit ! Když jednou začnete,tak už nepřestanete. :)
Sice začátky jsou velice těžké,ale taky to musíte zvládnout! VŠE SE DÁ ZVLÁDNOUT,KDYŽ SE CHCE !
Taky to je vše o tom,jaký máte styl psaní . Myslím,že to je dost hlavní. Samozřejmě asi nemůžete mít blog,když neradi píšete o něčem nebo tak :D . To je trochu problém,no.
Další plus v blogování je,že si pomocí blogu můžete najít různé kamarády,inspiraci,rady atd..
Nevím,co by jsme dělali bez blogů a blogerek :D .
Ale vše není tak dokonalé.... vždycky se nejde nějaká chybička.
A u blogování to většinou bývá pro mě ČAS. Achjooo... ani o tom nemluvím.
Prostě než celý článek napíšete a dáte tam obrázky či písničky a ještě si to nějak upravíte,tak to zabere hodně času . Ale zase to stojí za to ! Ty komentáře Vám to vynahradí ;) To se nebojte!


Nechtěla jsem,ať tento článek je moc dlouhý,takže už to ukončím :). 
Napište komentář, jaký vztah máte k blogování ! :) 
Budu se moc těšit na vaše komentáře! 

Přeji krásný den ! Evelyn<3 


11 komentářů:

  1. hezky blog, zvu te na anvstevu a soutez o kaficko janesworld.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si díky blogu našla opravdu dobré kamarádky, a doteď jsem s jednou v kontaktu. Když jsem začínala psát bylo to takové to vylívání srdíčka, ale později jsem si uvědomila, že psaní - popřípadě blogování - je to co bych chtěla v životě dělat, a podle mě prorazit jde v dnešní době nejlépe přes web :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee ! Tak to je opravdu pěkné:-) S tim vylívání srdíčka máš pravdu.
      Evelyn<3

      Vymazat
  3. Pěkný článek :)
    Já bloguju a píšu moc ráda, ale někdy mám dny, kdy jsem úplně vygumovaná a nedokážu napsat nic.. :/ Ale to na štěstí nebývá tak časté. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) Jo,přesně! Taky někdy nemám vůbec nápady ! Ale to je fakt jen někdy...

      Vymazat
  4. Já bloguju už od nějakých 12 let, ale moje první blogy stály za zlámanou belu :D (ne že by tedy teď ten můj byl o moc lepší...)
    Absolutně souhlasím, každý jednotlivý komentář mi udělá šílenou radost. Jsem ale strašný sobec a prostě strašně ráda píšu o sobě, než abych vymýšlela nějaké jiné téma.
    Hanbu na mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky blogovala už dávno, ale taky to bylo o ničem:-D. Takové dětské kecání.
      Komentáře jsou prostě slast pro srdíčko! Nehorázně potěší:-)

      Vymazat
  5. Já už jsem vystřídala tolik blogů! Ale jen ten co mám teď za něco stojí aspoň teda doufám.Jsem teprve na začátku, takže je to velmi, velmi těžké :/ Hlavně co se týče komentářů a celkově popularitě.Strašně mě to baví a naplňuje :o) Mím dalším nepřítelem je čas, jak jsi také psala.Někdy to prostě nestíhám, ještě k tomu škola.. ! Hezký článek !!;)

    OdpovědětVymazat
  6. Presne tak blog ťa musí baviť, mňa to baví neskutočne, písať a vymýšľať námety. Asi jedinou nevýhodou je čas, samotné napísanie príspevku netrvá až tak dlho, ale suchopárny text by nezaujímal nikoho a jeho estetická stránky - fotky a ich úprava to už je iná vec. Teraz v zime je to navyše omnoho ťažšie, pretože ja môžem fotiť len cez víkendy, cez týždeň som v práci vždy v čase, keď svieti slnko.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj!
      Máš naprostou pravdu...čas hraje hlavní roli :( . je to náročný koníček ,ale stojí za to !!
      Evelyn♥

      Vymazat

Popular Posts ♥