sobota 28. února 2015

Running Diary #1 Já běhám, ty běháš, my běháme

(zdroj: tumblr.com, wehertit.com) 
Ahoj !

Opět vás vítám u nového článku. Dneska to po dlouhé době bude něco okolo cvičení a také po dlouhé době mám PRÁZDNINY !!! ANOO !! Na tento článek jsem se moc těšila, protože když se řekne slovo " běhání" , tak hnedka cítím nějakou radost a vyplavené endorfiny !!!
Poslední dobou zjišťuji, že běh je jediná činnost u které se dobře odreaguji a vyčistím si hlavu.
Ještě v létě jsem byla úplně "dřevo" na běhání, ale teď ... Teď už se skoro běhá samo !!
Nechci tady se nějak "vytahovat" , že uběhnu tolik a tolik km, ale chci vám poradit, jak začít ...
V tomto článku se vám budu pokoušet přinést nějaké tipy, rady, mé zkušenosti , začátky, motivace a možná nějaké překvapení a mnoho dalších !!!
Určitě čekejte více takový běžeckých článků! Budu se pokoušet to updatovat každý týden, pokud to půjde, takže se máte na co těšit.
Ale teď už vážně k článku..



(Dneska se budeme bavit o motivaci a mých začátcích... čtěte dále )


Chci to vzít celé od začátku, tak od léta . Určitě jste si všimli, že teďka je celkem velký "trend" běhat.
Tak samozřejmě abych nezůstala pozadu, tak jsem to taky musela zkusit, když jsem všude četla ty zázračné články, tak jsem prostě to běhání musela taky zkusit !!! A nelituji :) .
Určitě mnoho z vás si říká.. Běh?! NIKDY!!!
Ale to jste netušili, že to je krásné odreagování. A když si budete říkat, že to prostě nejde a vy neuběhnete ani sotva metr, tak to samozřejmě nepůjde ! Musíte si věřit a říct si, že v létě klidně poběžíte maratón, ale hlavně si neříkat, že to NEJDE!! Hlavně se nepodceňovat a ještě k tomu, když jste nezkusili nikdy běhat nějaké tratě, to je to nejhorší.
A přece když vidíte ty krásné obrázky těch těl od dívek na různých sociálních sítích, tak vás to nemůže nechat klidnou ;) .

Možná mnoho z vás má problém ráno vstát a jít běhat...Nojo... Sama to znám! Ale povězme si, že to za ty vyplavené endorfiny a radost ze života? Ano, že stojí ! Tak hnedka zítra ráno vyběhněte a neseďte doma u televize!!! Kdo do toho půjde se mnou ? 
A když se kouknete, tak najedete mnoho běžeckých akcí, tak PROČ JEDNU NEVYHRÁT:)?
Např. :

 Barvám neutečeš
NIGHT RUN OSTRAVA 2015
ADIDAS BĚH PRO ŽENY 2015
 A mnoho dalších... :)

A co takhle nějaké povzbuzující citáty ?

"Vyběhni teď. Doběhni dál." 
"Překonej překážky, které se dřív zdály nepřekonatelné."
"Musíš věřit v sama sebe, teprve pak ti budou věřit ostatní." Profesionální boxerka, Marlen Esparza
"Je jen na tobě, jaké cíle dnes pokoříš." 
"Déšť, zima ani tma nejsou překážky."  
(zdroj : Nike)



Motivační video - "proč tak miluje běh ?" (CZ/SK)
RUN - Inspirational Running Video HD
Best Running Motivational Video - Motivation To Run

Nad posledním citátem bych se na chvíli pozastavila. Hodně lidí si říká, když je škaredé počasí či je větrno, tak že v žádném případě nepůjdou běhat... Ale to jste na omylu !!! 
Ono není špatné počasí, ale špatně oblečený běžec. Takže všichni hnedka vyběhněte ven za každého počasí ! 




Jak už jsem psala, tak v létě jsem byla ještě dřevo, ale postupem času jsem se začala hodně zlepšovat. Taky v tom má velkou váhu atletika ( článek je v procesu) . Atletika mi taky dodala velkou chuť běhat a zajímat se o to vše.
V našem atletickém klubu jsou všichni strašně dobří a já samozřejmě tam moc nezapadám, tak jsem dostala taky ohromnou motivaci !
Motivaci spočívala v tom, že jsem se rozhodla někdy o víkendech chodit běhat... Nebyla to moc sláva, ale já to nevzdávala a to je hodně důležité :)
Vždycky jsem byla hodně motivována jít běhat , ale sotva jsem někam vyběhla, tak mě začaly bolet chodidla...
Nebylo to moc dobré, ale tak snažila jsme se běžet dále a neřešit to:)
Běhání mi fakt dodávalo nehoráznou radost a štěstí a to se vyplatilo neřešit nějaké "chodidla".
Hodně mně taky vždycky štvali lidé, kteří chodili po stezce, kde chodím běhat. Přece jenom nevadí vám lidé, když na vás tak přiblbě koukají ?!
Proto se třeba snažím běhat více na takové stezky, kde nikdo není ... Potom si to vše více vychutnám a soustředím se jenom na hudbu a okolní krajinu.
Pamatuji si jak jsem šla v létě běhat, když zrovna bylo takové celkem dusno, ale prostě jsem šla úplně motivována běhat!!! No, ale nebyl to moc dobrý nápad. Vůbec se nedalo běhat a myslela jsem si, že umřu asi.

Ale nevzdala jsem to a šla jsem opakovaně běhat :). Sice jsem toho neuběhla zas tak moc, ale snaha tam byla.
Jak šel čas, tak cítím, že jsem se o hodně zlepšila ! Ale ono to bude ještě lepší ;)

Tak kdo je po tomto článku hnedka běhat?:) Napište do komentářů, jaký máte vztah vy a běh !!!
Budu se na vás těšit příště.Evelyn♥





17 komentářů:

  1. Eh... upřímně, když vidím nějakého běžce, říkám si: Nojo, další blázen. Ale na druhou stranu vás všechny obdivuju, protože já neběhám ani na těláku.... :D Ale jinak držím palce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si to říkala, když jsem někoho viděla takhle běhat, ale zároveň jsem mu záviděla, že takhle dokáže běhat ! Tak jsem to taky musela zkusit :-) Děkuji ti moc !

      Vymazat
  2. Já jsem chodila běhat v létě, ale přijde mi, že v zimě se na běhání moc nejde obléknout (proto čakám zase na příznivější teploty). Co nosíš, když chodíš běhat v zimě?

    OdpovědětVymazat
  3. hm cez leto som aj ja behavala :D ale teraz ani nie, je to hlavne o kondičke, a beh je velmi dobry na kardio ako som spomenula kondicku a hlavne ze vypnes a bezis nic ine ta nezastavi !:) . teraz skor fitko a ked nie tak aspon doma :)
    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, kondičce to moc pomáhá ! A to je pro mě hodně důležité nyní :-) . Jinak také cvičím doma.. Není to taky špatný, ale běh je běh !

      Vymazat
  4. Už to bude rok, co jsem začala běhat a když jsem se o tom někomu zmínila, měli mě za blázna :D a teď? Běhají všichni, protože si myslí, že je to IN... a to mi vadí :/ . Nevím, kde na to přišli, že běhaní a zdravá strava je IN a je mi fakt zle, když slyším jak dotyčný člověk říká, že jí zdravě a běhá, ale pak ho vidím v McDonaldu jak pojídá hranolku za hranolkou. Kurňa! Když už chcete začít běhat a stravovat se zdravě, tak omezte MC Donald a podobné sra*ky, ne? Toť můj názor, štve mě, že to takhle lidi dělají a ten, kdo doopravdy žije zdravě a ty hnusy jíst nechce, má můj respekt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že i teď když se zmíníš někomu,kdo nesportuje, že chodíš pravidelně běhat, tak se na tebe kouknou tak blbě,no:D je pravda, že teˇse to hodně rozšířilo. Přesný problém znám a taky mě to štve! Takoví lidé jsou doopravdy někdy na facku, upřímně !
      Já se snažím omezovat takové jídlo, ale někdy taky to nevydržím, ale to snad každý a musím si dát něco takového ! ;)

      Vymazat
  5. Ja som skôr na iné druhy športov, ale aj behanie by som rada skúsila, ale skôr keď nebudem mať tak skoro ráno školu :D
    Krásny víkend!
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus ! Je to fakt moc super:-) Taky bych třeba chtěla někdy běhat před školou, akorát to se fakt časově nedá stíhat.. Tak třeba to někdy vyjde !

      Vymazat
  6. ja vôbec nedokážem behať :D Mňa to hneď omrzí a som hneď odradená :DDD

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Teda krásný článek, opravdu se mi moc líbí, právě před pár dny jsem se rozhodla, že začnu běhat, ale abych pravdu řekla, nechce se mi do toho deště :D vím, že píšeš, že běhat se dá ua každého počasí, ale mě to dosti odrazuje :D Musím se k tomu tedy dokopat. Na tvůj blog se určitě vrátím, jseš horzně sympatická.
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :-) Děkuji za pozitivní komentář. Ano, taky se mi někdy vůbec nechce do toho počasí jít běhat, ale tak musím to překousnout !

      Vymazat
  8. Musím přiznat, že počasí mě často dokáže odradit, ale už brzo vyrazím běhat.. Tento měsíc toho mám hodně (cesty do zahraničí apod.), ale jinak bych se do běhání pořádně opřela, jelikož si fakt potřebuju zlepšit fyzičku.. Navíc se u toho dobře poslouchají písničky, což je jedno velké, opravdu velké, plus..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj ! Ano, to počasí je někdy nepřítel než přítel, ale tak zvládnout se to dá. Já chci v nejbližší době začít běhat více a více, když bude teďka pěknější počasí ! Já taky právě chci zlepšit fyzičku a nějak si vypracovat to tělo do léta :-)

      Vymazat
  9. Já jsem se k běhání nikdy nedokopala pořádně, tak snad to jednou dokáži! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně to někdy dokážeš ! třeba hned zítra !

      Vymazat

Popular Posts ♥