úterý 17. března 2015

RUNNING DIARY #2 V čem chodím běhat?

Ahoj! Tak se tady opět hlásím s novým běžeckým deníkem. Možná se ptáte, proč jsem nepřispěla do mého deníku už minulý týden, když jsem tak moc slibovala, že budu přispívat každý den, ale odpověď je velice jednoduchá ... O víkendu jsem byla v Praze a to jsem rozhodně neměla čas psát běžecký deník, tak to omluvte!
Moc mě potěšilo, že u minulého článku se vzbudilo tolik komentářů, což mě moc potěšilo a děkuji :)
Dneska se pořádně koukneme na to, co nosím, když jdu běhat...
Přeji příjemné počtení ♥

 
Jak jste si mohli všimnout, tak většina mého oblečení tvoří značka "decathlon". Tato značka není nějak nákladná a je doopravdy kvalitní ! Takže ten, kdo začíná běhat, tak vřele doporučuji :) 

1. Oboustranná bunda ADIDAS 
Tato bunda je moc super na běhání, jak vzhledově, tak i funkčně. Splňuje vše, co potřebují při běhu tzn. bunda by neměla být extra teplá, ale stačí pouze "větrovka" nebo jak to nazvat. Je oboustranná, takže i vzhledově splňuje vše. Nesmí chybět kapsy ( zejména kapsa v okolí beder, kde si mohu uschovat např. kapesníky nebo mobil.) 


2.Běžecké boty ADIDAS 
Dlouho dobu jsem nosívala také běžecké boty od značky ADIDAS, které jsem si přivezla z USA. Ty boty toho zažily doopravdy hodně,tak jsem potřebovala nějaké "stylové" nové boty, ale taky opět za rozumnou cenu. No, tyto to přímo splňují ! V nich se to běhá samo :) 

3. Termo mikina kalenji 
Skvělá termo mikina za ještě skvělejší cenu! A teď vás moc překvapím, ale ano.. Je z decathlonu ! 
A ta barva? To prostě musíš mít ! 

4. Termo triko pointed 
Když je mrazivé nebo nějaké škaredé počasí je velká výhoda mít na sobě nějaké termo prádlo a termo triko a termo mikina je to pravé ! 

5. Sportovní triko kalenji 
Ano ! Opět triko za super cenu z decathlonu :) Tak lehké triko jste nikdy určitě neměli !!! 

6. Sportovní čelenka ADIDAS 
Holky, vy to určitě znáte. Běžíte a máte všude vlasy, hrůůza ! Tato čelenka je doopravdy super a hodí se ke všemu zároveň. No není to super ? Seženete v různých sportovních obchodech např. A3 sport

7. Sportovní ponožky puma 
Tyto ponožky mám hodně ráda, protože celkem tu nohu ta "utěsní" a ještě sají pot. Taky doporučuji na běh termo ponožky 

8. Sportovní podprsenka H&M 
Kdo snad nechodí běhat ve sportovní podprsence ? To je nezbytnost ! 

9. Sportovní zateplené legíny kalenji 
Opět tady máme decathlon. Když je zima, tak se hodí nějaké takové zateplené legíny, které jsou doopravdy příjemné a ještě vás zahřejou ! Vřele doporučuji a cena je taky super, tak utíkejte do decathlonu .  

Co vy a vaše běžecké oblečení ? Rozhodně se pochlubte v komentářích :) A přiznejte se, kdo byl běhat !!! 

Evelyn ♥ 




6 komentářů:

  1. Ja behať nechodím, skôr si doma zacvičím, ale každopádne pekný článok! :)
    http://ankalooksword.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ! Doma se taky občas pokouším cvičit :-) Zkus třeba někdy ten běh!

      Vymazat
  2. Já se na běhání chystám. Plánuju to až bude venku větší teplo, neboť já chodím běhat zásadně po tmě (stydím se) a teď by se domů vrátil místo mě asi rampouch.

    Marcipánová Martha

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pekné veci ... chodím behávať každý deň aspoň 4-5 km :) športové veci mám len základné ako triko, legíny, kraťasy a športovú podprsenku a boty :D
    Pekný článok...
    www.allmoblogg.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já nechodím běhat, takže žádné běžecké oblečení nemám. :) ALE! V létě běhat chci, takže si něco pořídím. :) Běhala bych ráda i teď, ale jsem pořád unavená a nechce se mi ani na cvičení doma, natož na nějaké běhání. :D :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  5. Ehmmmm, no já to mám jednoduchý, Nike kam se podíváš a sporttester jedině Garmin :)
    http://ontherun.barborkas.cz

    OdpovědětVymazat

Popular Posts ♥