středa 3. září 2014

→ SOMETHING FROM MY TRAVEL AND HAUL FROM BRNO ←

Ahoj! Dneska 27.8 jsem se vrátila od babičky. ( psala jsem to už 28.7 a vím že dneska už je jinačí datum,ale why not! Jo a trvá mi to,lol,sorry). Babička bydlí ve vesnici u Brna, takže jsem musela jet ji navštívit. No moc se mi tam nechtělo,ale co už :-D Náhodou to bylo moc super tento rok!
Ale jako každé léto, tak jedem s babi do Brna a já si mohu koupit nějaké nové oblečení.
A právě bylo super, že byly slevy, takže se celý nákup vyplatil! Ale prostě je super nakupovat ve slveách, protože pak máte ještě větší radost a tak :D .




! Jako nebudu to nějak zdržovat a jdem na to !
 

 
Boty-Polsko-Cena-netuším 



Sportovní tílko-GATE-98Kč 


Kabelka-FandF (nevím jak se píše znakem and :-D) Cena-nevím..byl to dárek


Sluneční brýle-CA-Cena-50Kč


Converse-Cena-nevím 
 
Šátek-CA,Švýcarsko-Cena-nevím 



Kraťasy- FandF-Cena-74Kč



Triko-HM-Cena-150Kč


Triko-New Yorker-Cena-cca.79Kč myslím 


Triko-New Yorker- Cena- cca.79Kč




Svetro-mikča-HM-Cena-399Kč



Šaty-HM-150Kč



Tonovací krém-Dermacol-Cena-nevím
Chcete recenzi?! Pište do komentářů!!! 


Prstýnky- ruční práce-od tety 



Od tety 


Náramek-Egypt-Cena-nevím 

OMG! Můj první OPI lak <333 

Tak to je vše ! Vím.. dlouho nebyl článek,ale moc se omlouváme. 
Jaké byly vaše prázdniny? Klidně zanechte kometář s vašimi zážitky :-)

Krásný den Evelyn <3 









9 komentářů:

  1. ty šaty jsou úžasné :) a ještě za takovou cenu :O
    Kermie ♥
    http://kermiesworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano ! Taky z nich mám velikou radost <3 Původně stály 600 Kč, takže úúžasná sleva.
      Evelyn<3

      Vymazat
  2. Krásné věcičky :))

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. no krásné úlovky..kde si koupila ten lak? mám po něm zálusk :D
    jinak tě zvu na giveaway
    http://lucieka.blogspot.cz/2014/09/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) Lak jsem dostala jako dárek,takže bohužel nevím. :-(
      Ale určitě to seženeš na internetu. Dokonce jsem ho viděla v Praze v Palladiu.
      Evelyn<3

      Vymazat
  4. Šátek, kabelka, mikča-svetřík a šaty jsou bombastické :3
    Jenom ty botky z Polska mi přijdou jak pro babičku :D

    OdpovědětVymazat

Popular Posts ♥