středa 20. srpna 2014

I AM FINALLY HERE!!! #Egypt2O14 n.1

Ahoj ! Jo...Konečně jsem zde :) lol..už jsem psala jeden článek,ale to je jedno :-D ale jsem prostě tady..muhehehe.  Jsem moc ráda, že jsem si našla na Vás čas !
Jak víte, tak jsem poslední dobou tady vůbec ale vůbec nebyla :/ Mrzí mě to...
Ale jak jsem psala na blog, tak jsem byla v Egyptě- Marsa Alam! A dnešní článek bude o mé skvělé dovolené ! Takže doufám, že se na to vše těšíte...Klidně si udělejte čaj či kávu, pohodlně se usaďte a JDEME NA TO !

(Btw,omlouvám se jestli bude článek moc dlouhý :-D) 

Jako asi třeba pro někoho nebude moc záživný tento článek, ale co už ;) kdyžtak tady budou i fotky, tak aspoň něco. 
Jak víte tak jsme letěli do Marsa Alam . Marsa je asi 280 km od Hurgády . Marsa není zas tak moc veliká a navštěvovaná... což beru jako velké + ! Nemám ráda plné pláže a hlavu na hlavě. Mě vyhovuje když tam je tak akorát lidí, ne moc hluk, relax... Od toho jedu na dovolenou, abych si odpočinula a užila si jí! 
Ale Marsa se poslední roky hodně rozvíjí... Hodně rozestavěných hotelů. Nečekejte nějaké velké město... jediné nákupní "středisko" je přístav Port Ghalib. zde v přístavu najde nákupní zónu, kde můžete usmlouvát nějaké ty suvenýry. Už jak přijíždíte, tak vidíte hotely , které jsou trochu na jiné úrovni. Dokonce tam byl hotel InterContinental ve kterém jsme byli v roce 2010 v Tabě, takže jsem byla překvapená. 
V přístavu nenajdete ani jednoho čecha... Vše je tam doopravdy na jinačí úrovni.
Doporučuji fakt zajet! Ale o výletu do přístavu později... :) 

Trochu jsem se rozepsala o Marsi, ale teďka už k naší krásné dovolené ! 
Letěli jsme 31.7 z Ostravy...A moc mě těšilo, že bylo škaredé počasí,muhehehe!!! Celá jsem byla natěšená, jako malé dítě ! Prostě nechápu, ale už 4x být v Egyptě, why not?! Ale prostě do Egypta se vacím moooc ráda :-) Je to tam takový druhý domov<3 ! Už mám naplánované, že pojedu jako animátor někdy:-D
Ale teď zpět... Nechápu to,ale na letišti to uteklo nehorázně rychle. Aspoň že tak :-D
A najednou si uvědomuji, že naše dovolená snů začíná !!! Jupí!!! Poslední fotky v ČR a letíme.
Poslední snapy, poslední odpovědi na fb a už žádný internet,pls :-D jen vtípek


 






Celá cesta do Egypta trvala okolo 4 hodin a 10 minut. No nebylo to nejkratší,ale ok.
Jak jsme přistávali, tak trochu se asi pilot neovládl a nějak to moc neubrzdil,jejda :D takže takové vzrůšo. Ale byl z toho potom nějaký smutný,co jsem slyšela..


Nejlepší je,když vylezete a najednou ten teplý vánek...Aaaaa :3  
Stačilo už jen zaplati víza a popadnout kufr a jedem ! oujé! Cesta busem trvala asi hoďku.
A konkrétně jste nic neviděli :-D Jen pár hotelů a jinak poušť a poušť.

Jak jsme přijížděli do hotelu, tak jsme viděli naše "moře". A já jen : WTF?! Co to jo ? Tohle má být zátoka? Však to vypadá, jak by tam někdo vylil kýbl vody :-D No ale nějak jsme to neřešila.
Jak přijedete do hotelu,tak prostě takové ty blbosti..blabla... A hned jak jsme přijeli, tak byl nádherný západ slunce.. A už jsem tušila,že to bude moc super tady!
První fotky !!! Kdo mě sleduje na insta, tak jí viděl !! 


Pak nás odvedli na pokoj. Pokoj byl úplně moc pěkný :-) Moc se mi líbili závěsy..Aww :D A měli jsme i velký pokoj...Prostě to bylo jak by na dva pokoje, takže taťka spal sám a já s mamčou .
Koupelna taky normální. Přijeli jsme, vybalili jsme si a šly jsme hodovat ! nom nom :-D
Prostě jídlo...Aaaa.. To je moje <3 tento rok jsem se fakt pořádně najedla a chutnalo mi(y)
Takže jsem nevěděla,co si vzít dřív :-D A samozřějmě hnedka fotka.. To bych nebyla já :-D
A pak na chvíli na animační program.. ale tentokrát jen fakt na chvíli.Byli jsme unavení :-/
Tak jsme si šli lehnout na pokoj,ať hnedka ráno můžem vyrazit na pláž a taaak !



Kráska po letu :-D ňuf :-D 


Mini disco 


Takže to je první část mého článku o mé dovolené v Egyptě! 
Jak se Vám líbil? Kde jste byli na dovolené vy? Láká Vás Egypt? 

xoxo ... Evelyn <3 



5 komentářů:

  1. egypt je krásný, už jsem byla 3x :) a jela bych zas :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj nominovala som vás v tagu http://mojperfektnysvet.blogspot.sk/2014/08/liebester-award-tag.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Děkujeme :-) A TAG v nejbližší době uděláme. Evelyn a Monie <3

      Vymazat
  3. Krásné! ;) My letos nikam nejeli, ani jsme moc nejezdili na výlety, protože jsme koupili dům :( takže budu jen tiše závidět, protože dovolenou v Egyptě jsem si vždycky přála! ;)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts ♥