úterý 4. listopadu 2014

Změna života? Proč ne? Moje začátky...aneb povídání se mnou

Ahoj. Dneska tady je něco nového...Úplně nového! Nikdy jsem nečekala,že bych chtěla o tomhle tématu psát, ale řekla jsem si ANO! Prostě co bych pro své čtenáře neudělala, abych se jim více otevřela a aby jste mě více poznali:). Je mi celkem jedno, co si pomyslíte po tomhle článku, ale dělám to pro Vás, tak to prosím oceňte .

Co si představíte pod názvem článku...Změna života? ...Chce snad lepši životní styl ( jo,chci, ale teď zrovna toto téma nebudem řešit... možná někdy příště.) a nebo chce snad chce konečně změnit své chování nebo úplně celý život? Ano..Dneska budu psát o změně celého života:) . Doufám, že se vás to bude aspoň trochu bavit. Pokud už vás děsí název "změna života", tak radši zavřete tento článek:).

Ale co myslím tou "změnou života" ? ... tento příběh je celkem delší, ale pro Vás ho napíšu:)
Asi před 5 lety  se k nám do ulice nastěhovala rodina. Docela normální rodina. Dokud jsem nezjístilam, kdo vlastně jsou, ale k tomu později. Byla jsem ráda, že se tady přistěhovala nová rodina s dětmi ( tehdy 3 děti) . Přesně den, kdy jsem poznala tuto skvělou rodinu si obrazně pamatuji.. Bylo odpoledne ... zataženo.. vypadalo to jakby se blížila bouřka. Když si to tak uvědomím tak mi bylo myslím 11 let. Jejda:D Moc dávno. Ale teď se vratíme zpět ... Moc mě zajímalo,co jsou zač,tak jsem před barákem driblovala s míček, který byl celkem vyfouknutý(logic Eva ) . Prostě jsem chtěla nějak upoutát pozornot a povodlo se mi to! Tak jsme se začali bavit a doteď toho nelituji:) . A časem jsme se začali bavit více a více. A jednou jsem byla dokonce pozváná na oběd a před obědem se začali modlit. Byla jsem trochu zmatená, ale nebyla jsem proti. Postupem času jsem se začala zajímát o co vlastně jde. Kamrádka mi nabídla,abych šla s ni do křesťanského skautu ( royal rangers.. neznáte náhodou někdo ? Nebo nechodíte tam? :) ) . Sice tam byli mladší děti,ale to mi vůbec nevadilo.
Pak už jsem se těšila na každé pondělí, kdy ho strávím v royale ! Ale teď mě mrzí, že už tam nechodím:( . Ale po příjmačkách bych chtěla začít znova! Už se těším. Btw. chtěla bych si dokonce udělat NVT nebo-li výcvikový tábor:) . Ale o tom až někdy příště. V royale jsem poznala doopravdy skvělé lidi! Spousty kamarádů, kteří mi teď i chybí :/ .

Pak se taky naskytla možnost jít na bohoslužbu a já neváhala a šla jsem:) Hned jsem poznala nové lidi. Všichni byli tak milí,ochotní a přátelští. Možná jsem nerozumněla všem slovům o kterých se mluvilo, ale dodalo mi to sílu se zajímat čím dál více a více....

Když jsem se začala zajímat více a více, tak mě i zajímalo, jak vlastně se mám modlit?
Moje první modlitba byla asi taková ta jednoduchá, jako pane Ježíši děkuji ti za tento den, amen.
Ale postupem času jsem začala modlitbám dávat více prostoru :). Teď nevím jestli bych to zvládla bez modlitby.. prostě už automaticky se modlím.

No a prstě nějak jsem začala nad tim vším přemýšlet... začalo mi více a více zajímat. Pak nastalo léto 2013... Poprvé, kdy jsem jela na tábor s royalem. A vůbec toho nelituji! Tak úžasný tábor jsem nezažila:) . Sice to pro mne byla tak trochu ďivočina,ale i tak jsem si to moc užila:) .
Spala jsem ve stanu s moji sousedkou, takže to bylo ještě více super!
A jak už to všem určitě docvaklo, tak to byl křesťanský tábor. ze začátku jsem z toho měla celkem strach, že se nezařadím mezi křesťany, protože oni už vše znají z Bible, ale já ji skoro ještě vůbec nečetla?! A co teď!? ... Ale toho jsem se vůbec nemusela bát:) . Na táboře jsem se začala zajímát ještě více a více . Snažila jsem se chodit na ranní modlitby..Konečně jsem dostala první vlastní Bibli, která je taková malá,modrá (možná ji taky máte doma). Měla jsem z ní obrovskou radost.
Hned jak jsme přijeli domů ( v sobotu) , tak jsem mamce s nadšením říkala, že chci v neděli na bohoslužbu! Že musím jít! Souhlasila. Hned jsem se taky vrhla na Bibli ! :)

Plus tady přidám nějaké bonusy :) . Doufám, že se vám budou líbit.


Doporučuji se kouknout na texty . 







Neboj se,jen věř !!! Marek 5:36 




Tak tohle byl celý můj začátek ... :) .Začátek něčeho nového... Něcěho úžasného!
myslím, že se stojí zamyslet někdy nad vírou. Aspoň zkusit to a dát tomu šanci!
Doufám, že se vám článek aspoň trochu líbil a naplnil vás něčím novým...
Budu ráda, když zanecháte komentář s názorem na víru:) .

Mějte se krásně <3 Evelyn.



8 komentářů:

  1. Amen. :3 Krása, že si sa o takejto téme rozhodla napísať, máš odvahu, naozaj. :)
    HILLSONG FOREVER!! <33

    OdpovědětVymazat
  2. Super že si o tom napísala :))

    http://life-by-romi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj pěkný článek. Design jsi si dělala sama? Je moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :-) Desing mám napůl sama vytvořený a napůl stažený z internetu.

      Vymazat
  4. Neskutečně pěkný článek :) jde vidět, žes do něj dala kus sebe :) cením!

    http://stolen-feeling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:-) Snažila jsem se tam napsal hodně z mého pohledu, tak doufám, že se mi to podařilo!

      Vymazat

Popular Posts ♥