úterý 2. prosince 2014

Co se mnou bylo ? Vánoční edice ? Pokračování v blogování ?

Ahoj ! Všechny Vás srdečně zdravím u nového článku :). Jsem ráda, že znovu mohu psát tady na můj blog. Já vím... Teď už hodně dlouho nebyl článek, ale chci to nepravit !
A proč jsem tak dlouho nepsala? Prostě tento měsíc nebyl moc dobrej. Hodně školy bylo...Tréninky mi přibily a nějak na mě dopadl stres :( . Psali jsme scio ve škole a nějak jsem to celé zkazila, takže jsem začala hodně stresovat a spadlo mi totálně sebevědomí. A konečně dneska jsem si řekla, že před tréninkem napíšu nějaký takový "kratší " článek se různými otázkami na Vás ;).
Tyjooo.. Taky nechápete, že už je prosinec? Já to teda stále nechápu. Nemám absolutně žádné dárky. Jejda. A co vy,,, máte už nějaké dárky? :)

Jak jsem psala,tak chci vám položit pár otázek :) A proto jsem vytrvořila dotazník na Googlu, ať je to jednodušší. Budu se snažit, co nejvíce vyhovět vašim představám ! DOTAZNÍK NAJDETE ZDE ! KLIK !

Myslím, že to by bylo pro dnešek vše ! Mějte se krásně a já za chvíli letím na trénink !
Evelyn <3
PS.:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts ♥