sobota 6. prosince 2014

My christmas WISHLIST #Christmas2O14



Ahoj ! Určitě jak víte, tak jsem psala v minulém článku, že bych ráda udělala vlastní vánoční edici, tak se dneska do toho chci pustit :). Dělala jsem dokonce dotazník, který však neměl zas tak velký uspěch. Takže jsem se rozhodla použít některé nápady z dotazníku, které časem uvidíte na blogu.
Dneska podle názvu už jste poznali, že půjde o můj "Vánoční wishlist" .
Tyjo... nějak se to doopravdy blíží a já nemám dárky :( . Sakra sakra! Nevěřitelné je taky, že ten rok tak moc rychle utekl... Stále tomu nemůžu uvěřit ! Na konec roku mám připravený velký článek, takže se těšte ! Taky milujete tu vůni právě upečeného cukroví ? Já ji zbožňuji ♥ .
Taky nechápete, proč se tady tak vykecávám, když mám psát něco o mém wishlistu ? ( Moje logika)

Tento rok mám celkem dost přání, které bych chtěla aby se splnila, ale jak to tak vidím, tak se jako každý rok nesplní a já dostanu něco úplně jiného:D.
Fakt mě baví vytváření wishlistu, protože se mohu tak "vyřádit" , že ty věci nikdy stejně nedostanu.


 

(Nejsou tady všechny dárky) 


1. VANS Snapback 
Nevím jetsli to víte, ale jsem blázen do VANS ♥ . Miluji prostě tuto značku a tento snapback by mi neměl chybět v šatníku :) V létě ho fakt vynosím, ale i teď v zimě bych si ho klidně vzala ! 

2. CANON 600D
Ach ! Toto je láska na první pohled ♥ Určitě víte, že ráda fotím a toto by byl úspěch kdybych dostala tuto vysněnou zrdcadlovku. Jestli s ni máte zkušenost, tak mi určitě napište do komentářů ;) 

3. OBAL na mobil 
Jak víte, tak mám nový mobil ( Huawei g6) . A moc bych si přála nějaký obal, až není mobl tak "suchý". 

4. VANS pytlík 
Jak jsem psala... Tak jsem blázen do VANS ! A tento pytlík by opět neměl chybět. Sice už ho má aždý druhý, ale tak i já ho prostě musím mít:) Hodil by se mi moc, protože teď hodně sportuji, tak abych nemusela tahat nějaký batoh tak místo toho hodím tento pytlík na záda a jdu. 

5.NIKE FREE RUN 
Určitě to ještě nevíte, ale začala jsem dělat atletiku( Mám i o tom připravený článek!). No a tak by se mi hodily nějaké pořádné "střelky" . Ještě nevím jestli bych přímo chtěla nike, ale ty jejich desingy mě natolik uchvácejí, že nevím jak se rozhodnu:(. 

6. BĚŽECKÉ OBLEČENÍ
Prosím prosím ! :( Fakt by se hodilo ! 

7. BĚŽECKÉ HODINKY 
Jak jsem psala, tak dělám atletiku a tyhle hodinky by byly pro mě úžasné ! Proč? No protože by mi měřily čas mého běhu a počet spálených kalorií atd... Proč taky sebou pořád nosit mobil, který vám to měří v různých aplikacích, když můžete mít tyto úžasné hodinky ? 

8,ČELENKY 
Nevím co říct k čelenkám, ale na cvičení se budou vždycky hodit :) 

Na WISHLISTU tyto věci sice nejsou, ale ještě bych chtěla nějakou knihu... Nejspíše asi divergence . Četli jste někdo tu knihu? Napište názor :) . A pak to znáte... i ponožky by mě potešily, kosmetika, oblečení a další blbůstky :) Ale to jsem tam nechtěla dávat. 


Doufám, že se Vám článek líbil a napiště do komentářů,CO SI PŘEJETE K VÁNOCŮM A JAKÝ ČLÁNEK BY JSTE CHTĚLI PŘÍŠTĚ! :) 

Budu se na Vás těšit u dalšího článku :) 
Evelyn<3 

1 komentář:

  1. super článok... naisto viem že ja na Vianoce dostanem niečo bežeckého takže sa teším :D ja sa v každom článku vykecávam tak nie si jediná... aj ja si hovorím ako rýchlo ubehol tento rok ešte si pamätám ako som si pripíjala a oslavovala tento :O je neskutočné ako to beží :))

    www.allmoblogg.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Popular Posts ♥