neděle 25. ledna 2015

Co se mnou bylo ? Jak to vše bude pokračovat ?

Ahoj! Tak vítám Vás po moc dlouhé době opět na mém blogu :) . Ano, tento blog stále funguje! A nehodlám s nim skončit ! Fakt tomu nemůžu uvěřit, že jsem se tady tak dlouho neobjevila :( . Je mi to dost líto, ale fakt už mi to vše moc chybělo a jsem ráda, že jsem zpět !
Na tento rok mám tolik super článků vymyšlených, že to snad ani není možné ! Takže se máte na co těšit :)
Vše pěčlivě připravují, takže se nebojte ! Doufám, že omluvíte moji neaktivitu a budete nadále sledovat můj blog :)
Akorát ještě teď ze začátku nevím ,jak to bude, protože mám notebook v opravně,ale ten se mi má tento týden tuším vrátit, takže super !
Mám už nějakou dobu rozepsané články, které třeba měly být ještě pubklikované před silvestrem, tak chcete je ještě publikovat ? Má to cenu ? 
Co říkate na nový desing ? Líbí ? 

Pokud Vás něco zajímá, tak se nebojte mi napsat ! S radostí Vám odpovím :)

S láskou... Evelyn

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts ♥