neděle 25. ledna 2015

Motivace a sebevědomí ? To já neznám.

Ahoj ! Vítám Vás po dlouhé době  u nějakého "pořádného" článku :).
Je neděle odpoledne... A já sleduji hokej . není to moc sláva, ale když jsem se nad tím vším zamyslela, tak nějak mi to hlavy vlezlo téma "motivace" a "sebevědomí" .

Kde se to vůbec vzalo ? ... Už delší dobu hledám kdekoliv motivaci, ale nějak to nejde. Vy to ještě nevíte, ale v listopadu jsem začala dělat atletiku ( článek je skoro hotový) a tento sport je strašně náročný jak fyzicky taky psychicky. Jak jsem tak zjístila, tak mám strašně nízké sebevědomí.
Vůbec si nevěřím, myslím si, že vše zkazím a to je hlavní chyba, když děláte nějaký sport!
Narozdíl motivaci mám obrovskou ! Ale zase tady je jeden háček..
... Háček je v tom, že vždy si najdu něco, čeho chci dosáhnout, ale většinou to nikdy nedodržím nebo prostě nějak na to zapomenu, ale dá se najít dalších 100 důvodů, proč se to vše pokazí,

Ale teď jsem našla tu správnou vlnu... ANO, chci vše DODRŽET !  Říkám si na jednu stranu, ať to nedopadne podobně a nezklamu sama sebe. Ale víte co.. VŠE JE TO V HLAVĚ ! VŠE JE TO O PSYCHICE!

Možná si říkáte, proč vlastně něco takového píšu, když sama ani jedno z toho nemám ?
Ano, nemám, ale chci se snažit pomoct ostatním, aby se nazachovali tak stejně jako já a šli si dále za svým snem :) .

Dělám už 8 let závodně aerobik, Možná si říkáte, že jsem profík a že mám přehled o všem, ale není to tak. Patřím mezi takové ty holky v týmu, které při cviení nějak nevynikají a vždycky si říkají : „ Já to nedám." Ale tak to prostě nejde ! Nemůžete si hrát na chudinky na kterou jsem si já hrála převážně 8 let ! Tento rok poprvé se nominujem na Mistrovství Evropy a tam si nemůžete hrát na chudinku a brečet tam někde na záchodě, že to nezvládnete. Vy musíte zvednou nos a říkat si, že VY jste tady NEJLEPŠÍ !

Atletiku dělám chvíli, ale už taky poznávám, že tam hraji stejnou "chudinku" jako v aerobiku,ale toho se prostě musíte vzdát ! Vždycky, když jdu na trénink, tak se bojím. To ale tak nejde !
Byla jsem už na svých prvních závodech. Jaké z toho mám pocity? Sakra.. bylo to dost na nic, ale NEVZDALA JSEM TO ! Hodně jsem zmatkovala, byla nervózní, málem jsem se poblila ze stresu, ale ZVLÁDLA JSEM TO! Měla jsem běžet sprint 60m za dorostenky, ale běžela jsem s holkami z toho jedna byla juniorka je druhá v republice na běhu přes překážky a ta druhá byla loni nejlepší na běhu 200m na moravě. Připadá Vám to nefér, že? Ale mě to posunulo dál  ! Odhodlalo mě to více se na sebe zaměřit, více začít trénovat. Neřekla jsem si, že končím s atletikou, když jsem to zaběhla , tak jak jsem to zaběhla. Možná jsem měla pocit, že mi to nejde, že jsem v tom úplně blbá, ale jdu dále.
Jdu si za svým snem !

Proto se Vám snažím říct, ať nic nevzdáváte! VĚŘTE SI ! MOTIVUJTE SE! ZLPEŠUJTE SE!
Přece VY jste ti nejlepší ! A proto VY těch snů dosáhnete !

Můžete mít různou motivaci, ale hlavně se jí držet!

Doufám, že se Vám dnešní článek líbil :) Zanechte komentář, co je vaše motivace !
Těším se na Vás příště.
Evelyn.



1 komentář:

  1. Ahoj Evelyn. Aj u mňa to bolo dlhšiu dobu podobne. Neverila som si a podcenovala sa. Nastala však v mojom živote situacia, ktorá mi zmenila pohľad na život. Teraz sa už nebojím ísť do hocicoho. Doverujem si a sama si hovorím áno budem na seba hrdá a budú na mňa aj ostatni. Dlhšiu dobu rešportujem kvôli zdravotným problemom. Teraz mám možnosť posunúť svoj život na vyššiu uroven a aj to plnim tým že makam na sebe stale! Beh a posilňovanie. Prajem ti nech sa ti všetky ciele splnia a aj nech sa nepodcenujes! Ver si a uvidis všetko bude ľahšie:)

    Inak rada by som ta pozvala na môj blog www.beautybykejt.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Popular Posts ♥