neděle 8. února 2015

Projekt EDISON day #1

Ahoj ! Tak se vám tady opět hlásím, ale ne jen tak. Dneska nastal ten "den D" . Ptáte se proč?! 
Dneska mi totiž přijede Číňanka, která žije v Kanadě!!! Jupí!!! Ani nevíte jak moc se těším:)
Ale teď k vysvětlení, jak to celé je! 
Vlastně jak už určitě všichni víte, tak chodím na jazykovou základní školu a jelikož už minulý rok jsme se zúčastnili tohoto projektu, tak je tady zpět opět :) . 
A proto jsem si řekla , že toto je skvělá příležitost si zlepšit angličtinu, tak jsem přemluvila mamku, ať mi dovolí ubytovat někoho a povedlo se to. 
Jsem zvědavá jak to vše zvládnu, jestli se dorozumím, jestli si sednem, toť je zatím otázka. 
Rozhodla jsem se vám dělat takový "deníček" z tohoto týdne, tak doufám, že se vám bude líbit a bude vás i bavit :). 

Ale teď spíše , CO JE TO TEN EDISON? 
EDISON = education, drive, internationality, students, opportunity, network 
„ Projekt EDISON spojuje mladé lidi odlišných kultur a národností, aby se seznámili se zvyky, tradicemi a situací v jiných zemích a stali se tak generací, která prolomí prohlubující se mezikulturní bariéru."  
Jak tento projekt bude probíhat ?
Z šesti zemí světa ( Brazílie, Čína, Taiwan, Indonésie, Chorvatska a Chile ) přijede na naší školu šest zahraničních vysokoškolských studentů. Každý z nich přiblíží žákům zemi, ze které pochází, její sociální, ekonomickou, politickou a také kulturní situaci. Žáci mají možnost porovnat situaci mezi pěti zeměmi a Českou republikou. Všechny aktivity probíhají v anglickém jazyce. 
Fotky ještě z minulého roku.
"Bulharský kroj" 












Rozhodla jsem se ještě udělat jeden článek na vaše otázky ohledně mé stážistky z Číny!!! 
Pokud máte nějaký zajímavý dotaz, tak se rozhodně obraťte na můj ASK !!ZDE!!! nebo do komentářů !  
Myslím si, že to stojí za to :) 
Pokud máte ještě další nápady, jaké články byste chtěli se stážistkou, tak určitě napište! Je to skvělá příležitost :) 
To by bylo pro dnešek vše. Mějte se pěkně ♥ Evelyn. 

1 komentář:

  1. To by som tiež chcela toto skúsiť. Raz som to už mala, no chcelo by to znovu ....

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Popular Posts ♥