úterý 19. srpna 2014

Workout and play hard -> n.1 Srpen

Ahoj ! Tak jsem zpět..wuuu... Ty brďo :D dlouho tady nebyl od mne článek, jejda :D Ale tak přece jsou ty prázdniny,tak mi to doufám prominete :-)... Všichni znáte to, když jsou prázdniny, tak si je užíváte a neohlížíte se na to, co jíte a pijete... Samozřejmě můj případ, ajaj :D Tak proto dneska článek o cvičení.

Čekají Vás tipy a motivační obrázky a samozřejmě dobrý songy ke cvičení ... <3
Pokud čtete tento článek dále... JSTE BORCI A VĚŘÍM VÁM ŽE BUDUTE MÍT TAK KRÁSNÉ TĚLO, JAK NA TĚCH OBRÁZCÍCH Z WE♥IT A TUMBLR !!!! NEVER GIVE UP!!! 

Takže...Jak jsem si řekla( už asi po 123585), že tentokrát ty výzvy a workouty někam dotáhnu.
Jak jsem přijela z dovolené ( btw. článek bude z dovolené ), tak jsem si řekla, že mám chuť cvičit, ale dokopat se k tomu je velice hrozné ! Tentokrát jsem moc nechtěla cvičit u videa nebo tak něco, tak jsem začala hledat na internetu různé obrázky okolo workoutu a něco jsem našla. Teď stačilo už jsem jít cvičit! 
Moc jsem se těšila tentokrát ! Fakt moc sním mít krásnou postavu <3 ( to asi každá slečna,heh) .
A musela jsem říct NE : všem nezdravým večem ( brambůrky,cola,hranolky atdatd..), ale nahradíme to zase samými dobrými věcmi..nom nom :D Já zdravé věci mám moc ráda, ale občas fakt musím zhrešit. 
Ale samozřejmě se nazakazuje pořád jíst jen zdravě... když si jednou za čas dáte něco né moc zdravého, tak se svět nezboří ;) 
Jak jsem psala, tak jsem i změnila pitný režim. A to znamená NE: Minerálky, kofola/cola atdatd. 
Ale spíše teďka piju vodu s citrónem nebo limetkou a je to mňamka ! Chci si do toho trochu občas přidat bezinkového domácího sirupu. Taky se snažím už ne moc sladit čaj...A není to tak špatné :D 
Budu se snažit i změnit stravu, ale to uvidím, jak zvládnu :-) Myslím si, že to mi dělat problém nebude.
KRÁSNÉ BŘICHO NENÍ JEN O CVIČENÍ,ALE I O STRAVĚ ! 
Vymyslela jsem si, že každý den si budu odškrkávat v kalendáři <- Super nápad i pro Vás! 
Doufám, že vás tento článek nějak nenudil :D Ale teďka tady máte moje cvičební plány z internetu.
Jen si stačí vybrat !!!  

Dnešní svačinka : Bílý jogurt s banánem a musli a trochu holandského kakaa 
Pití: Opět voda+citrón 






 

MOTIVACE <3 

Jednou je taky budu mít<3 :D 



Haha :D 

 

 

A nějaký ten song<3 


A co vy... Začnete taky cičit? Napište určitě komentář,co vy a cvičení!
S láskou páskou... EVELYN <3 




 

3 komentáře:

  1. Jednou jsem dělala workout.. ale dokázala jsem jen do 18 dne z 30.. pak jsem nějak zapomněla :D
    Sweet Chilli a Watch Out For This jsou super písničky:)
    (Sabiney.blogspot.com- byla bych ráda za komentář či follow^^)

    OdpovědětVymazat
  2. vzhledem k tomu, že mě tak nějak příští rok čeká svatba tak už musím něco zčít dělat, ale jsem líná a ráda jím.. tak mám dilema..

    OdpovědětVymazat
  3. Lilly! :3
    S mým workoutem je to dost na hraně :D vždycky to chvilku drží,ale pak se na to zase vykašlu, protože jsem buď unavená nebo mám moc práce nebo mě bolí hlava nebo whatever. Pak jsem na sebe strašně naštvaná, že jsem to nedotáhla do konce. Je to škoda, ale já jsem strašná. Jedinkrát se mi podařilo dotáhnout workout do konce.

    OdpovědětVymazat

Popular Posts ♥