pondělí 8. září 2014

Summer 2O14 in PHOTOS




Ahoj! Dneska jepřesně 4.9.2O14 a já mám přesně za měsíc narozeniny! Jupí ! :-)
Ale to je tak jen na okraj. Dneska tady je poslední článek okolo léta... Ano,léto bohužel už skončilo.
Úplně jsem zapomněla, že 26.srpna.2O13 jsem poprvé založila tento blog!
Takže už rok to tady táhnu.. WAU! Mám radost, jak se tady vše zlepšilo a tak.
Uvažuji o nějaké giveaway. Chtěli byste nějakou teda tu giveaway? NAPIŠTE DO KOMENTÁŘŮ !
A konečně k tématu... Chtěla jsem prostě udělat nějaký článek z fotek nebo textu okolo prázdnin, ale u mě spíše zvítězily fotky! Jako vždy :-D Takže to budou prostě fotky z prázdnin... <3
Doufám, že se Vám článek bude líbit ! Krásný den,přeji ... ♥

 



KONEC ROKU<3 


Celá koláž .

















To by byl takový malý souhrn fotek z léte <3 

Jaké bylo vaše léto? napište klidně do komentářů :-) 
Pa a krásný večer...Evelyn<3 


1 komentář:

  1. Ty tvoje ksichty mi chybí.
    Ach, Egypt. Hned bych se tam vrátila.
    Egypt je boží, Egypt je skvělý, Egypt je náš! <3

    OdpovědětVymazat

Popular Posts ♥