neděle 14. září 2014

My First Running #1

!!! *Jak se Vám líbí nový vzhled? Napište určitě názor do komentářů* !!! 
Ahoj! Jak vidíte,tak dneska článek bude jenom a jenom o cvičení a běhu!
Konečně jsem se dokopala k běhání. KONEČNĚ! A jsem moc za to ráda:)
Fakt jsem se i trochu bála jít běhat,ale nevím proč... Sice jsem toho včera moc neuběhla,ale v pátek jsme měla trénink a nějak mě i vše bolelo :( ...Ale mám v plánu se zlepšovat !
Můj plán je chodit běhat ob den ! Netušila jsem,že běhání může být tak super .
Nikoho jsem ani nepotkala,takže to bylo fajn.
Po uběhnutí jsem přišla celá červená domů a taťka byl až udivený :D . Ale vzhled jsem neřešila.
Chvíli jsem vydechla a šla jsem ještě na nějaké to cvičení na břicho:)
Ještě jsem zapomněla,že když jsem byla běhat,tak jsem si ještě dala o zábradlí kliky 20 normal. pánských a 20 takových těch úzkých :D nevím jak to vysvětlit. A ještě 20 drřepů.
Mám v plánu i více cvičit v přírodě.. Myslím to tak podobně s těmi kliky a dřepy.
Začnu třeba dělat i nějaké výpady,poskoky a tak.
No a po běhání a cvičení jsem si dala důležitý stretching. A nesmím zapomenout,že jsem si na cvhíli pustila relaxační hudbu z Youtube tady je odkaz. KLIK  a jen tak ležela na podložce a relaxovala se zavřemýma očima ...To bylo úžasné! :) Samozřejmě nesmí chybět sprcha !
Po sprše a workoutu jsem dostala hlad, tak jsem si udělala moji první ovesnou kaši!
Byla mooooc dobrá :) Kdybych věděla,že je tak dobrá,tak už si ji kupuji nějaký ten pátek :D.
A ke kaši jsem si přidala banán a jablko. Mňam ! A vše zapila BIO čajem z Této stránky! KLIK! a ty čaje jsou vážně skvělé ! Moc doporučuji. Snažím se i teďka méně sladit a sladidlo nahradit medem.
Je to i lepší! Zdá se mi,že mi i více čaj chutná:)

No a dneska.. Tedy v neděli mě čeká nějaký super workout. Začala jsem hledat nějaké články i videa anašla jsem toho tolik,že nevím,co bych si prvně zacvičila :D
Ale asi si dám Tento Workout! KLIK! . Jinak je to skvělý blog!!!! Tak se určitě koukněte:)


To je pro dnešek vše... Přeji krásný den<3 Evelyn.

PS.: Napište do komentářů váš názor na běhání! Chodíte taky běhat? A máte nějaké tipy?
PS.: Chcete článek o mém "workout playlistu"?



7 komentářů:

  1. jsem ráda, za tento článek, sama se totiž rozhoduji ted začít běhat.. klobouk dolů, že k tomu máš ještě workout.. musím začít něco dělat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! jsem ráda,že tento článek ti pomohl . (teda doufám:-D) . Fakt to zkus! Za zkoušku nic nedáš . je to fakt suuper! Užij si svůj první běh!
      Evelyn<3

      Vymazat
  2. já bych i běhat chtěla, nicméně, mám docela v háji krční páteř, od 8mé třídy mám běhání a plno dalších věcí zakázaných a když jsem to na jednom místním okruhu porušila a snažila se si jít zaběhat, dopadlo to tak, že jsem ještě joo dlouho nadávala na tu bolest krku. V lepším případě. V tom horším jsem nepohla hlavou. Docela mě to štve ... btw. ten nový vzhled je naprosto parádní! Taky toužím po novém, ale na vytváření vzhledů moc nejsem a málokdy se mi stane, že se mi nějaký můj fakt líbí... franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mi opravdu líto :-( . je fakt,že někdo hold nemá štěstí. Ale tak třeba nějaké jiné aktivity,ne? :-) Hlavně to nevzdávej! A jsem ráda,že se ti vzhed líbí!
      Evelyn <3

      Vymazat
  3. Ak chceš skutočnú výzvu, čo sa týka cvičenia ako takého, tak skús 60 Insanity Challenge. Ja som po skončení aktívneho športovania pribral na 90 kíl (dovtedy som mal asi 76). Dosť času som strávil vo fitku. To som skôr nabral hmotu ako chudol. Ale držím sa Insanity a je to viditeľný rozdiel. Je to síce strašný zaberák a workout má v priemere 40-45 minút (aj so strečingom a rozcvičkou), ale výsledok po týždni z 90 kíl na 86 hovorí za všetko. Samozrejme, všetky videá, tabuľky aj jedálniček sú na stiahnutie, napr. http://www.torrents.net/torrent/1504522/Beachbody-com-Shaun-T-Insanity-Deluxe/ (originál stojí cez 200 dolárov). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Díky za radu. O Insanity jsem slyšela,ale jseště jsem si netroufla :-D třeba někdy jo,ale určitě se bude hodit odkaz! Ještě jednou díky
      Evelyn<3

      Vymazat
  4. Běhání je fajn. Já nejsem moc běžecký typ, mám radši kolo nebo in-liny. Ale loni jsem vždycky šla běhat, když jsem měla nervy v háji. Ve spojení s denním ježděním na kole pak moje nohy vypadaly joo dobře. Ale letos jsem se na to vykašlala, tak se mi při pohledu do zrcadla chce zvracet :D
    Chci work-out deníček! Bylo by rozhodně zajímavé sledovat, jak si vedeš :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts ♥