úterý 29. července 2014

Summer must haves 2014 | Monie

Ahoj všichni.
Omluvám se, že teď posledni dobou nevychází články, ale buď nejsem doma a nebo se mi fakt nechce. :D Každopádně teď o víkendu sem se donutila nafotit moje "summer must haves". Už to nebudu zdržovat, protože to stejně nebude nikoho bavit číst. 





1. Tak asi jako prvni, bych začala (nečekaně) slunečními brýlemi. No asi no comment, protože kdo v létě nenosí brýle. :D 
Jinak kdyby se někdo ptal tak ty hnědé brýle jsou z Gatu (68,-) a ty černé jsou vans z blackcomb.cz (350,-) 


2. Dále tu mám knihu. Léto je ideální na knihy. Jen tak si lehnout na zahradu (nemám zahradu :Dd) k bazénu (nemám bazén) nebo k vodě a číst si. Tuhle knihu mám právě teď rozečtenou. A jinak neptejte se kde sem ji sehnala nebo tak, protože sem ji dostala na konci šk. roku jako knižní odměnu or what. 


3. Teď tu mám další nečekanou věc a to plavky. Asi taky no comment, takže tak. Jinak jsou z Gatu (vršek 148,-) 


4. A teď, když přejdeme k té kosmetické časti, tak tu mám dva krémy, jeden po a druhý před opalováním. Jelikož nejsem nějaký znalec opalováků tak vám k tomu asi nic nepovím, možná jen to, že mi slouží dobře. A to prvni na fotce je body sprej, který stašně hezky malinově voní a taky ne fajn na léto jako "osvěžovák" (what ani nevim jestli to slovo existuje:Dd). A je z oriflamu a vůbec nevím kolik stál  , protože mi ho objednávala mamka.


5. Pátá věc je ochrana rtů. To sice všichni pouźíváme celoročně, ale tyhle jsou moje nejoblíbenější za léto. Prvni babylips - kupovalá jsem ho společně s řasenkou asi za cca 250,-??. Druhý lip smacker Coca-Cola, který úplně božsky voní po višni (dárek). A pak obyčejný bezbarvý od značky Vevay s SPF 25 (???). 


6. Předposlední věc jsou moje dva nejpoužívanější laky na léto. 


7. A poslední moje nejoblíbenější pití na léto - Arizona! Tyhle dvě jsou nejlepší! Takže tak:D Prodávají to v tescu asi za 32,- ,ale teď to měli za 25,- v bille :D who cares. 


Tak to byl celý článek, doufám, že se vám líbil:) 
A napište mi Vaše "must haves" za léto, nebo jestli máte něco společného jako já. 

Papa ❤️ Monie 




5 komentářů:

  1. Taky miluju Arizonu :3:D
    www.beemannie09.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Plavky jsuo skvělé :) A to letní pití, snad víc se mi líbí desing lahviček než chutná to pití :D :)
    theblondivogue.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ty plavky vyadají parádně ... :) A arizonu jsem ještě neměla, mohla bych to zkusit napravit :-D lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, hrozně moc bych chtěla zkusit ten balzám s příchutí Coca-Coly :)
    Jinak skvělý výběr :) i když je nyní již po létě, ale na tento článek jsem narazila až nyní.

    czechivy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Popular Posts ♥